Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte prosím na zákaznický servis
Všechny zásilky, které k nám dorazí, jsou zadány do systému, o čemž je Vám automaticky odeslán informační e-mail. O vyřízení zásilky jste dále informováni pracovníkem zákaznického servisu, a to e-mailem nebo telefonicky. 
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.

Výměna zboží

(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvolené rozteče, barvy, apod.)

Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Stačí jej zaslat balíkem na adresu ČEGAN s.r.o., Husova 1693/35, 664 51 Šlapanice. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla a přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, případný doplatek uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. Jakmile Vaši zásilku obdržíme, zašleme Vám informační e-mail.

V tomto případě hradí náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
 Formulář pro výměnu zboží

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

Vrátit lze pouze nepoužité zboží v původním balení, a to nejpozději do 14 dní od zakoupení zboží. Zboží zašlete balíkem na adresu ČEGAN s.r.o., Husova 1693/35, 664 51 Šlapanice. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách (bod č. 6).

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Zboží k reklamaci zašlete balíkem na adresu ČEGAN s.r.o., Husova 1693/35, 664 51 Šlapanice. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku! 
Ke stažení:
 Formulář pro reklamaci zboží